Magazin

Volkswagen Golf 7 a fost lansat la Berlin

Publicat: 04 sept. 2012
1

@ Designul noului Golf va respecta linia istorica a modelului, pentru a nu indeparta „legiunile” de clienti fideli @ Compania anticipeaza ca noua platforma va reduce costurile de productie cu 20%, automobilele fiind asamblate mai rapid, cu mai putine componente. Economiile realizate de companie ar putea ajunge la 10 miliarde euro in urmatorii 10 ani

Volkswagen a prezentat marti la Berlin noul Golf, pe o platforma care marcheaza cel mai mare salt tehnologic din ultimii 20 de ani pentru grup, modelul fiind echipat cu echipamente si sisteme electronice de ultima generatie si o constructie menita sa eficientizeze consumul de carburant.
Volkswagen Golf, care a debutat in 1974 si se afla la cea de-a saptea generatie, este cel mai bine vandut model al grupului german si al treilea la nivel mondial dupa numarul de masini comercializate de-a lungul timpului.

 VW trece prin cea mai complexa modernizare tehnologica din ultimii 20 de ani, materializata prin platforma modulara MQB, care va fi prezenta in peste o treime din autoturismele produse de grup in urmatorii ani si sta la baza strategiei Volkswagen de a deveni pana in 2018 cel mai mare producator auto din lume dupa vanzari si profit, peste Toyota si General Motors, potrivit Bloomberg.
 Pe langa imbunatatirile tehnologice majore, noua platforma contribuie si la reducerea costurilor.

 Designul noului Golf va respecta linia istorica a modelului, pentru a nu indeparta „legiunile” de clienti fideli. Volkswagen a introdus insa materiale si tehnologii care reduc greutatea masinii, pentru a scadea consumul de carburant cu pana la 23%, si a modernizat sistemele electronice: noul Golf poate functiona ca antena WiFi mobila.
„Volkswagen nu ar exista astazi fara Golf. Noua arhitectura MQB a fost construita in jurul Golfului, modelul devenind coloana vertebrala a noii strategii Volkswagen”, comenteaza pentru Bloomberg Christoph Stuermer, analist la IHS Automotive Frankfurt.

 Cei mai importanti concurenti ai Volkswagen Golf sunt Ford Focus si Toyota Corolla.

Economii de 10 miliarde euro

 Volkswagen a scurtat ciclul de viata al variantei anterioare a Golf la patru ani, de la sapte ani, pentru a introduce mai repede noile tehnologii. Compania anticipeaza ca noua platforma va reduce costurile de productie cu 20%, automobilele fiind asamblate mai rapid, cu mai putine componente. Economiile realizate de companie ar putea ajunge la 10 miliarde euro in urmatorii 10 ani, estimeaza Juergen Pieper, analist la Bankhaus Metzler in Frankfurt.

 Noul Golf si modelul Audi A3 lansate luna trecuta de divizia premium a Volkswagen sunt primele automobile care incorporeaza noile tehnologii dezvoltate de grup. In urmatorii patru-cinci ani, platforma se va afla la baza a peste 30 de alte modele, de la subcompacta Volkswagen Polo la binecunoscutul Passat si diverse modele produse de Seat si Skoda.
 De la lansarea seriei Golf, modelele au depasit pana si vanzarile reputatei Broscute, cu peste 29 milioane unitati fata de 21,5 milioane.




Adauga un comentariu