Actualitate

Un profesor iesean a fost tepuit de o firma celebra

Publicat: 26 mart. 2013
1

@ Unul dintre profesorii universitari din Iasi a luat o teapa de proportii @ Aparatul foto pe care l-a cumparat de pe Internet nu a mai scos fotografii clare @ Desi a incercat sa schimbe produsul sau sa recupereze banii, reprezentantii firmei l-au amanat de mai multe ori

Un iesean care a cumparat un aparat foto de pe un site foarte cunoscut a avut o surpriza de proportii dupa ce l-a folosit o perioada. Aparatul pe care l-a utilizat cateva luni dupa ce l-a achizitionat nu mai facea fotografiile clare. Desi clientul a facut mai multe sesizari pe adresa firmei, problema inca nu s-a rezolvat. Profesorul Alin Marian Apetrei s-a decis sa comande online un aparat foto Panasonic FZ 48 pentru care ar fi platit 1.349, 99 de lei. Dupa ce a analizat mai multe oferte de pe piata online, acesta s-a hotarat sa cumpere produsul de la magazinul Clickshop. In luna martie anul trecut, a achizitionat produsul si dupa ce l-a folosit o perioada de timp, a constatat ca fotografiile pe care le facea nu mai erau de calitate buna, iar pe mijloc aparea o dunga de culoare violet. Acesta a observat ca problema persista si s-a hotarat sa solicite firmei repararea produsului, mai ales ca avea certificat de garantie. Acesta a trimis pe adresa de e-mail a firmei o sesizare referitoare la problema pe data de 16 ianuarie. Reprezentantii acesteia i-au promis ca repara aparatul in 3 saptamani. Clientul a primit produsul dupa mai mult de 3 saptamani, insa dupa doua utilizari, si-a dat seama ca nu fotografiile nu erau bune. „A functionat bine aparatul vreo 7-8 luni si dupa aia s-a defectat. Pe fotografii aparea o dunga violet-albastra. La inceput nu aparea tot timpul pe display si nu i-am dat importanta. Dupa aceea, s-a repetat problema. Dupa ce l-am trimis sa il repare, cand l-am primit, am incercat sa il folosesc, insa a reaparut problema. Ei ziceau ca l-au trimis la un service in Germania”, a spus profesorul.

„Va dam doar o parte din bani”

Dupa mai multe incercari de a ajunge la o intelegere cu firma, ieseanul le-a dat un ultimatum, dorind sa-i fie schimbat aparatul sau sa i se returneze banii. Reprezentantii Clickshop i-au spus ca nu pot sa plateasca suma integrala pe aparat, pentru ca a trecut mai mult de un an de cand clientul il avea. In cele din urma, acestia i-au spus ca vor trimite aparatul reparat de acelasi service din Germania. „De doua ori am discutat cu ei la telefon si nu s-au tinut de cuvant. Una ne-am inteles si alta au facut. Mi-au spus ca am aparatul de un an si nu pot sa imi dea toti banii. Dar pe certificatul de garantie scrie ca se plateste orice daca se intampla ceva cu produsul in termen de 24 de luni. Acum astept sa imi trimita aparatul reparat, cu toate ca le-am zis ca eu vreau ori unul la schimb, ori banii pe el. E o suma destul de mare si ma interesa mai mult sa fac fotografii copilului pentru ca are cateva luni si vroiam sa imortalizez aceste momente”, a mai spus profesorul.

Reporterii BUNA ZIUA IASI au trimis o sesizare prin email pentru a obtine un punct de vedere de la Clickshop. Reprezentantii firmei au oferit un raspuns care nu are nicio legatura cu subiectul. „Pentru a avea un punct de vedere din partea Clickshop la aceasta sesizare avem rugamintea de a retrimite acest e-mail cu toate informatiile necesare catre Romtelecom. Conform procedurii noastre de lucru, colegii din departamentul abilitat in acest sens vor analiza aceasta situatie si veti primi in cel mai scurt timp si un raspuns”, se arata in raspunsul primit pe adresa redactiei.




Comentarii
  • Cunoaștere problema…am patito de 2 ori produsul ajunge la service anasonic nicolina…acolo iti schimba componentele bune…am solicitat nr șefului…e un borit mare acolo si a zis ca el este șeful…am sunat la protecția consumatorului…fetritiva de service sony panasonic din nicolina…

    • Ziua si gafa! Asta ar putea fi sintagma perfecta pentru a defini ziarul BZI. A se vedea in text:.”…saptamani,insa dupa doua utilizari, si-a dat seama ca nu fotografiile nu erau bune”.Rezulta ,asadar, ca fotografiile erau bune(doua negatii = o afirmatie).Firesc apare intrebarea: atunci cine sau ce nu era bun,daca fotografiile erau bune? Care este, in acest caz, obiectul reclamatiei????De, exprimarea in limba romana este foarte grea(pentru unii).

    • Vad ca si altii au avut probleme cu meseriasii de la service Panasonic Nicolina. Vara trecuta mi-au reparat un obiectiv foto destul de scump. Nu am facut nici 20 poze si obiectivul efectiv s-a dezmembrat: o bucata a ramas in body iar alta a cazut…
      AVIZ AMATORILOR!!!

      • aseara eram obosit dar obosit rau dar cei de la service panasonic nicolina sint niste ****** in vara am dus un tv si mi-au cerut 700ron de reparat…l-am dus linga kaufland nicolina si acolo mi-a aratat electronistul de acolo cum mi-au fost inlocuite componente…i-am pus in pomelnic la sfinta paraschiva …

        • si eu am dat un alimentator de laptop sony ars la reparat, si dupa o luna de-abia l-au ‘reparat’ pentru 60 de lei. dupa 3 zile s-a ars din nou si mi-am luat unul universal cu 100 de lei care inca merge perfect dupa 1 an.

  • de acord cu service panasonic. bulangii, ca si redactorii bzi care au mari dificultati de exprimare, dar de, sunt jurnalisti. Poate ca-s unguri si limba romana este limba straina pentru ei:)).
    referitor la faptul in sine… cat pana mea costa un aparat foto ca sa spui tzeapa de „proportii”? o mie de euro, da, ok e o suma, dar chiar si asa trebuie respectate „proportiile”!

  • isi cam merita soarta, are nevoie de 10 min sa-si parcheze masina si tot de atitea ori sa coboare sa vada ce distanta a mai ramas pina la perete, crescut in puf de lebada spre deosebire de altii care au crescut in cocina,vorba dinsului, o fi profesor bun dar de obicei doar tantalailor li se intimpla asta

    • Draga „ione”,

      Lasa, nu te mai enerva ca iti creste tensiunea.

      Mai bine cumpara-ti o bere la pet, niste semintze, si pune o manea la maximum. Sa vada vecinii ce smecher esti tu.

      • draga „abc” daca esti tu acel marele profesor universitar iti comunic ca nu beau nici un fel de bautura si nici seminte nu am mincat, dovada ca am dintii foarte sanatosi, apoi cit ma proveste ai scapat o data sa nu te iau de floace si de parul in forma de tap, ai scapat, adoua oara nu-ti mai merge, te-as tunde sa semeni si tu a om

  • Iar scrie un ziarist al lui peste!
    Notati si invatati odata gradele din invatamantul universitar: preparator,asistent,conferentiar,profesor. Asta, dupa cum arata, ar fi doar asistent! Profesorii universitari au peste 45 de ani si nu pot fi asa de fraieri ca asta!
    Deci, nu confundati un sergent cu un general!
    Hai,pa!

    • Draga „Psihopatii”,

      Daca tot esti asa de ‘a toate stiutor’, afla ca nu mai exista gradul de preparator.

      Asa ca fii alaturi de „ione”, cumparati si tu niste bere, sparge o saminta, si pune o manea despre ‘pretenari’, ‘bani’, ‘dusmani’ …

      Dupa cum se vede doar mesajul acestor manele poti sa-l patrunzi.

    • Unde ai citit tu ca trebuie sa ai 45 de ani pentru a fi profesor (plin)? Poti ajunge si la 38-40, iar cu noua lege care a scos vechimea, cand indeplinesti conditiile.
      Uite un exemplu Gregory Mankiw – Professor of Economics at Harvard University. A ajuns full professor la 29 de ani… la Harvard!

    • „Du-te” tu si cumpara-ti covrigi! Cateva remorci, iar cat ii manaci invata limba romana, ca ai lipsit de la scoala. Sincer nu stiu daca in timp ce vei manca cateva remorci cu covrigi vei avea timp sa inveti.
      cat despre sume, 1400 lei, nu-i tzeapa de proportii sa fim seriosi… asta a fost mesajul. ai sunat sa faci comanda de covrigi? :)))) lacke!

    • Poti sa repeti te rog?

      Am citit de mai multe ori ce ai scris, dar nu prea are un sens clar.

      Incearca sa explici folosind cuvinte mai putine, propozitii mai scurte, poate astfel vei reusi sa spui ceva inteligibil.

      Multumesc.

Adauga un comentariu