Vanzarea si cumpararea de produse online a prins tot mai mult contur in ultima vreme in fata cumparaturilor clasice, facute direct din magazin. Pentru toate acestea, serviciile de curierat sunt preferate de catre ieseni, acest tip de transport fiind considerat mult mai rapid si mai comod. Cu toate acestea, de multe ori se risca deteriorarea produsului si pierderea increderii in fata cumparatorului. Asta i s-a intamplat si unui iesean care a vrut sa trimita un aparat foto in valoare de peste 1.000 de lei de la Iasi la Bucuresti, folosindu-se de o cunoscuta firma de curierat.
Odata ce s-a inteles cu respectivul cumparator pe internet, ambii au decis folosirea acestui mod de a transporta produsul, considerandu-l, inca o data, cel mai sigur si rapid. Socul i-a apartinut cumparatorului, care, atunci cand a ajuns acasa si a desfacut pachetul, a realizat faptul ca aparatul are ecranul spart. Ieseanul spune ca pe colet scria faptul ca este fragil, in plus, acesta fiind pus si intr-o geanta speciala foto. „Acum doi ani, in aceeasi geanta am avut un alt aparat. Ghinionul a facut sa imi sara geanta de pe motocicleta la o viteza de peste 100 km/h, a luat asfaltul in zeci de feluri, iar spre uimirea mea aparatul nu a patit absolut nimic. Uite ce mi-au facut acum cei de la firma de curierat”, a declarat pagubitul.
Acesta nu are nicio speranta ca va primi vreo despagubire, singura lui dorinta fiind aceea ca nimeni sa nu mai pateasca asa ceva. „Am trimis un e-mail, dar nu am vreo speranta ca voi primi o despagubire. Sper doar ca toti ceilalti sa invete din greseala mea. Sa nu mai foloseasca aceste firme sau sa impacheteze mult mai bine, desi nu stiu cum ar fi posibil asa ceva”, a mai spus ieseanul dezamagit.
Acesta nu este prima persoana din Iasi care pateste asa ceva. In ultimii ani s-au inmultit reclamatiile consumatorilor ieseni impotriva firmelor de curierat, acestea fiind analizate de catre comisarii din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi. Cele mai multe nemultumiri apartin celor care reclama faptul ca pachetele intarzie foarte mult sau ca acestea ajung deteriorate.
Acum, ieseanului nu ii mai ramane decat sa astepte un raspuns de la firma de curierat, sperand intr-o rezolvare cat mai buna in favoarea sa.
sigur e vorba de Fan C\U;R]ier … si mie mi-au stricat continutul coletelor de cateva ori …apoi imediat au promis despagubiri …si la cateva zile s-au razgandit …niste nesimtiti