Eveniment-Social

Sute de documente trecute intr-un an printr-o institutie ieseana

Publicat: 19 ian. 2016
1

Cateva sute de solicitari au fost inregistrate de catre Consiliul Judetean Iasi, in decursul anului precedent. Solicitarile au vizat informatii de interes public, dar si petitii si acte legate de arhiva. Numarul documentelor inregistrate a fost mult mai mare fata de anul precedent.

„Pe parcursul anului 2015, au fost înregistrate un numar de 128 de petitii si 15 cereri de audienta. De asemenea, au fost înregistrate 404 cereri de arhiva, din care 320 au fost solicitari de documente din partea salariatilor Consiliului Judetean. În ceea ce priveste serviciul de urbanism, s-au înregistrat 1104 solicitari de certificate, autorizatii sau avize, fata de 1.002 în anul 2014. O activitate distincta o constituie aplicarea Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public la nivelul Consiliului Judetean Iasi. În anul 2015, s-au înregistrat un numar de 80 de cereri. Trebuie precizat ca, toate cererile au fost solutionate si s-a înaintat raspunsul în termenele stabilite de lege. Din cele 80 de cereri, 29 au fost transmise prin e-mail. Alte 5 cereri au fost solicitate de persoane fizice, iar 66 cereri au fost solicitate de persoane juridice. Urmare a masurilor luate de catre conducerea Consiliului Judetean Iasi în ceea ce priveste modalitatea de aplicare a regulamentului privind circuitul documentelor, nu s-au înregistrat depasiri ale termenului legal de raspuns la petitii sau în eliberarea documentelor solicitate de catre cetateni”, a spus Sebastian Tataru, purtatorul de cuvant al Consiliului Judetean Iasi.




Adauga un comentariu