@ Fuziunea regiei de transport public prin infiintarea unei noi companii este pe cale sa se produca chiar de luna viitoare
Desfiintarea Regiei Autonome de Transport Public Iasi este din ce in ce mai aproape. Autoritatile locale au accelerat procedura de infiintare a noii firme care va gestiona transportul public de persoane si este posibil ca, incepand din luna septembrie, Compania de Transport Public (CTP) Iasi sa ia fiinta.
Practic, CTP Iasi va functiona pe scheletul regiei care va intra in insolventa, insa noua firma va putea accesa fonduri europene tinand cont de blocarea proiectelor RATP din cauza datoriilor care se ridica la 30 de milioane de lei, Compania de Transport Public Iasi va avea acelasi numar de angajati ca si RATP, adica 1.399 de salariati. Circa 80 dintre acestia vor face parte din sectorul TESA. „Cat de curand, Compania de Transport Public va intra in activitate. Inca nu stim data exacta, dar acest lucru se va intampla in viitorul apropiat”, a spus Maricel Gherca, director general RATP Iasi.
Trei sefi din subordinea Primariei Iasi au fost numiti in Consiliul de Administratie al Companiei de Transport Public. Acestia sunt Dumitru Tomorug, Cosmin Coman si Constantin Salceanu. La conducerea CTP Iasi a fost numit si Daniel Minciuna, sef al Directiei Judetene de Administrare a Drumurilor si Podurilor, dar si profesorul universitar Radu Gaiginschi de la Universitatea Tehnica „Gh. Asachi” Iasi.
Aceasta companie este privata sau de stat? Unii spun ca s-ar privatiza transportul public si ca ar fi acaparat tot de patronul Unistil-ului. Care o fi adevarul despre noua firma ? Este in avantajul iesenilor sau nu? Care sunt avantajele si care sunt dezavantajele? Au fost prezentate cetatenilor Iasiului?
Cred ca va fi aceeasi Marie cu alta palarie, probabil mai scumpa, care va aduce profit pentru noua conducere…
Desfiintarea RATP-ului nu este altceva decat mascarea furturilor si a mangementului prost al conducerii regiei.
Nu poti sa fii profitabila ca regie de transport cu autobuze si tramvaie second hand,chiar si cu trambitatul tramvai modernizat (aiurea)care tot la fel ca cele vechi suna din toate incheiturile.
Da nu il vezi sau esti cu spatele spui ca vine tot un tramvai nemordenizat.
La fel ca si in cazul CET, Primaria si Consiliul local este vinovatde tot ce se intampla.
De fapt toate aceste neimpliniri au un singur autor, Primarul Nichita el fiind seful serviciilor comunale conform Legii 215
si ce se intampla,se taie gratuitatile pentru soacra de la tara si cumatra din italia,sau in continuare primarul de dorohoi va acorda subventii fara numar si fafa noima ca,de, vin alegeri(multe)si autobuzele,cu sau fara aer conditionat(ce sa-i facem,asta-i treaba) trebuie sa care alegatorii spre sectiile de votare pentru a dobori recordul aluia de la teleorman de 200% si care acum este cautat de d.n.a.?
ce fac smecherii, asta face si statul :)) daca ai o firma plinaa de datorii, intri frumos in insolventa, deschizi alta firma si papa datorii. Problema e ca de obicei, asemenea actiuni sunt cercetate. ****** de oameni :-j