Eveniment-Social

Santierul din Nicolina, aproape de finalizare

Publicat: 03 iul. 2015
1

@ Pe langa montarea ultimelor linii de tramvai pe Pasarela Nicolina, se pregateste deschiderea circulatiei tramvaielor prin Baza 3

Sefii municipalitatii au facut un inventar al evolutiei lucrarilor pe santierele din oras. Cele mai avansate sunt lucrarile de pe Axa Sud – lucrarile din Nicolina – si cele de modernizare a liniilor de tramvai. Cei 150 metri liniari de linie de tramvai vor fi montati in maxim doua saptamani, intre timp fiind programate de asemenea ultimele betonari pe zona de pasarela. Etapa de realizare a marcajelor rutiere pe Axa Sud este programata pentru a doua jumatate a lunii iulie, pe bulevardul Nicolina.

„In intersectia de la Baza 3 s-au finalizat montarile de linii, de joi fiind incepute inclusiv asfaltarile. In ceea ce priveste Pasajul Octav Bancila, lucrarile sunt destul de avansate, lucrandu-se in principal pe zonele de rampe, dar si la suprastructura podului. In cadrul aceluiasi proiect sunt in curs de desfasurare, incepand cu acest sfarsit de saptamana, asfaltarile pe strada Toma Cozma, de la Piata Pacurari spre Petru Poni”, a detaliat primarul Mihai Chirica. Astfel, in cursul lunii iulie ar urma sa fie reluata circulatia tramvaielor prin Baza 3, dupa ce va fi desfacuta si intersectia din Podu Ros, segmentul dinspre Bahlui.

Trei parcari noi in cartiere, urmeaza „marea pavelare”

Lucrarile din cartiere aflate in prezent in derulare sunt in principal cele din Alexandru cel Bun si Mircea cel Batran. O prima parcare de 40 de locuri a fost amenajata in Mircea, vineri fiind programate lucrari si la o a doua parcare, cu 20 de locuri, in acelasi cartier. „Tot astazi (vineri – n.r.) finalizam si o parcare de 50 de locuri in Alexandru, in interiorul cvartalului de blocuri din zona strazii Sucidava”, a precizat primarul Mihai Chirica. Potrivit acestuia, in urmatoarea perioada ar urma sa fie semnat si un contract de lucrari, cu firma Symetrica, cea care se va ocupa de modernizarea aleilor pietonale din cartiere, vizate fiind zone din Tatarasi, Canta sau Bucium.




Comentarii
  • Ca se finalizeaza in sfarsit lucrarea, e bine. Insa poate imi explica inginerii Primariei cum ajung pietonii la peronul statiei din Nicolina pe sensul CUG-P.Ros, amplasat in zona statiei de autobuz, in conditiile in care nu exista nicio trecere de pietoni care sa-l lege de trotuar. Iar ca sa faca o alta trecere, ar insemna sa blocheze de tot traficul. De ce nu au facut peronul mai sus, la trecerea de pietoni de la Lidl? era mai logic si ca acces, si ca trafic (cei din cartierul Nicolina 1 si 2, dimineata, nu o sa mai apuce sa iasa din cartier, din cauza celor 2 benzi ramase prin constructia peronului in pozitia actuala).

    • Iar daca mai opreste si un autobuz pe banda 2, ramane doar o singura banda accesibila (nu exista alveola pentru statia de autobuz).

  • in afara de montarea liniilor de tramvai se mai lucreaza si la intarirea pilonilor pasarelei, iar amenajarea partii pietonale pe ambele margini ale pasarelei nu s-a facut nimic, plus ca mai trebuie facute si peroanele statiilor… in prinde Noiembrie

    • Eu m-am uitat in sus si pe tot parcursul de la Cug pana-n Podu Ros nu am vazut Linia electrica de alimentare cu energie a tramvaiaelor. Ma gandesc ca nu pote fi o miosiune a proiectului ci poate se alimenteaza direct din sinele de tramvai. Asa sa fie ?

Adauga un comentariu