National

Propunerea EXCEPTIONALA a unui roman satul de birocratia din Romania!

Publicat: 13 nov. 2013
1

Catalin-Teodor Dogaru, specialist in project management, protesteaza intr-un mod inedit fata de birocratia cu care se confrunta antreprenorii din Romania care au de platit taxe si impozite. El a transmis premierului Victor Ponta si ministrului Finantelor, Daniel Chitoiu, o scrisoare prin care cere sa primeasca de la functionari o lista interminabila de documente, in calitate de contribuabil, asa cum si el este obligat sa se lupte cu birocratia.

In declaratia pe propria raspundere, publicata de Catalin-Teodor Dogaru pe blogul personal, contribuabilul cere premierului Victor Ponta si ministrului Finantelor, Daniel Chitoiu, sa primeasca mai multe documente lunar sau anual pentru a-si mai plati impozitele si taxele incepand cu 1 decembrie 2013.

Va prezentam mai jos lista cu documente solicitate de Catalin-Teodor Dogaru, asa cum este ea prezentata pe blogul acestuia.

Declaratie pe propria raspundere:

In atentia domnului Prim-Ministru – Victor Ponta si a domnului Ministru de Finante – Daniel Chitoiu

Domnilor Ministri,

Subsemnatul Catalin-Teodor Dogaru va informeaza ca, incepand cu data de 1 decembrie 2013, pentru a plati in continuare taxele si impozitele aferente (CAS, cota unica etc. etc.) trebuie sa primesc de la dumneavoastra urmatoarele documente:

A. O singura data:

   A.1 : Carte de identitate – copie (aduceti, va rog si originalul, pentru a confrunta)
  
   A.2 : Documentele de investitura in functia de Prim-Ministru, respectiv Ministru de Finante (incluzand ordinul semnat de presedintele Statului) – copie legalizata
   
    A.3 : Proiectul de buget in varianta finala pe anii 2012 si 2013 in care se va mentiona clar traseul banilor incasati din taxele si impozitele platite de mine – copie legalizata

   A. 4:  Extras de cont pentru conturile in care va primiti salariile – semnate si stampilate de banca!

B. Lunar:

    B. 1 : Extras de cont pentru conturile in care ajung banii incasati (Trezorerie, Minister, Casa de Asigurari si toate celelalte institutii care beneficiaza din plin de acesti bani!) din luna anterioara
  
    B. 2 : Documente justificative pentru cheltuielile din banii publici pe luna anterioara

Dupa analiza acestor documente, veti primi, cu un decalaj de minim 2 luni, taxele aferente venitului meu. Programul meu de lucru este:

 – de luni pana vineri de la ora 07:00 la ora 08:00 sau de la ora 20:00 la ora 21:30

N.B: Nu ma intereseaza cum va descurcati in acele 2 luni in care eu – si mi-as dori si toti ceilalti salariati de la privat – nu platim taxele. Asa cum nici fetita mea nu a beneficiat de alocatie timp de 4 luni.
In plus, va sfatuiesc sa aduceti si alte documente justificative (chiar daca nu sunt mentionate) pentru ca – la fel ca in ograda dumneavoastra (la stat) – vor fi tot felul de cerinte nementionate/nespecificate pentru a obtine o (amarata de) semnatura.

In cazul in care nu veti oferi toate cele solicitate, plata taxelor se va suspenda pana la solutionarea acestor cerinte.

Va anunt, pe aceasta cale, ca in lunile urmatoare, voi initia (impreuna cu colegii mei de suferinta – platitori de taxe) un program de testare a tuturor angajatilor bugetari, in special din institutiile financiare (Administratii financiare etc.). Vom testa eficienta, pregatirea profesionala, conduita profesionala si multe alte caracteristici de care (probabil) multi nu au auzit. Va vom tine la curent.

Va multumesc,
Catalin-Teodor Dogaru




Comentarii
Adauga un comentariu