Local

O companie de stat ieseana risca sanctiuni drastice. Isi bate joc de clienti

Publicat: 06 ian. 2014
1

@ Unul dintre cei mai vechi operatori de servicii postale a intrat in vizorul autoritatilor din Iasi

Compania Nationala Posta Romana este acuzata ca are un comportament incorect fata de consumatori. Un iesean a depus o reclamatie impotriva companiei la OPC, luna trecuta. Acesta era nemultumit de faptul ca a fost nevoit sa astepte mai mult de jumatate de ora la ghiseul Oficiului Postal de pe strada Cuza Voda, pentru a trimite un colet. Ieseanul vroia sa expedieze un pachet unei rude dintr-un alt judet si s-a gandit ca cea mai buna modalitate ca acel colet sa ajunga intr-un timp mai scurt, cu bani putini, era prin intermediul postei. Insa ieseanul regreta si in ziua de astazi alegerea facuta.

S-a dus la oficiul postal din centrul orasului la primele ore ale diminetii si a asteptat la rand. Insa nu mica i-a fost surpriza cand a constatat ca activitatea functionarilor era dezorganizata, iar clientii erau tratati necorespunzator. Desi erau mai multi angajati in acea zi la sediul postal, doar unul dintre ei se ocupa de clienti. Ceilalti erau in camerele din spate si la intervale scurte de timp se plimbau prin oficiul postal, intrerupand activitatea oficiantului care se ocupa de clienti. Desi o parte din ieseni solicitau ca si celelalte ghisee sa fie deschise, nu au fost luati in seama. Dupa ce a asteptat foarte mult timp in fata ghiseului, la o coada de cateva zeci de persoane, ieseanul a reusit sa trimita coletul. Insa, pentru ca a fost tratat in bataie de joc, s-a dus la sediul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor si a depus reclamatie. Cozile interminabile  din cadrul oficiilor postale din Iasi au inceput sa apara in urma cu cateva luni, cand s-au facut disponibilizari. La nivelul judetului, 92 de postasi si-au pierdut locurile de munca.




Adauga un comentariu