Unul dintre clientii din judet care a depus o sesizare la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi impotriva magazinului de electronice si electrocasnice va fi despagubit. Acesta va primi suma platita pentru un aragaz ce s-a defectat la scurt timp dupa ce a fost achizitionat. Banii vor fi restituiti dupa ce comisarii din cadrul CJPC Iasi au dispus masura remedierii situatiei si returnarea banilor sau inlocuirea produsului. Luna trecuta, Adrian Lefter a mers impreuna cu sotia sa cumpere un aragaz de la magazinul Flanco situat pe stradela Silvestru nr. 11. A gasit un aragaz la un pret bun si a decis ca e cea mai buna varianta ca sa economiseasca niste bani si sa aiba un produs de calitate. Pe aragazul marca Heiner a platit 649,90 lei si l-a achizitionat pe data de 8 august. La putin timp, acesta s-a defectat. A functionat timp de o luna. La primele verificari, reprezentantii service-ului care trebuiau sa verifice defectiunea au constatat ca nu s-au respectat parametrii de functionare ai aragazului, iar reparatia trebuia facuta contracost, la cererea clientului. Ulterior, s-a ajuns la concluzia ca nu au fost facute masuratori corecte, iar clientul avea dreptate cerand restituirea banilor sau inlocuirea produsului.