Actualitate

Iata ce a patit vatmanul implicat in accidentul violent de la Rapa Galbena

Publicat: 12 dec. 2013
1

Dupa primele indicii, autoritatile locale vor sa-l scoata tap ispasitor pe vatman pentru accidentul violent dintre doua tramvaie, care a avut loc in urma cu patru zile, la Rapa Galbena. Inca de la cateva ore dupa incident, primarul Gheorghe Nichita a sugerat ca vatmanul de pe traseul 6 nu a actionat corect sistemele de franare, iar mai apoi s-a cerut examinarea tuturor conducatorilor de vagoane de la RATP. Mai mult, vatmanul acuzat de autoritati a fost trimis in concediu medical.

„S-au facut doua comisii care se ocupa de anchetarea cazului, una din partea Politiei, iar cealalta din partea Primariei Iasi. Noi le punem la dispozitie toate documentele care sunt necesare. Medicul ne-a informat ca vatmanul Petru Coca a intrat in concediu medical incepand de ieri”, a spus Adrian Mihai, purtator de cuvant la RATP Iasi.

In schimb, vatmanul cu o experienta de aproape 30 de ani la RATP sustine ca a facut tot posibilul sa opreasca vagonul, insa niciunul dintre cele trei sisteme de franare nu a functionat.

Edilii au înfiintat o comisie condusa de directorul tehnic adjunct al Primariei, Laurentiu Ivan, comisie din care mai fac parte profesorul Radu Drosescu, de la Univ. Tehnica „Gh. Asachi”, si Valentin Mocanu, inginer mecanic în cadrul Directiei Tehnice a Primariei. „Comisia va verifica starea tehnica a celor doua vagoane, dar si modalitatea în care se face instruirea vatmanilor RATP, adica intrarea si iesirea din tura, reactii în situatii de urgenta, comportament în timpul programului, legislatie rutiera si comportament în trafic”, a precizat Sebastian Buraga, purtatorul de cuvant al Primariei Iasi.




Comentarii
  • Ba „iesene” care esti tu, de ce jignesti fara sa cunosti? De unde stii ca aici toti suntem fraieri??? Tu uiti ca aceasta regie este de stat, subordonata primariei IASI. Cum sa dai afara pe cineva care este corrupt sau nu? Noi cei de aici nu avem nici o putere in a numi pe cineva anume. Ca este coruptie sau sunt multi spagari si hoti, este altceva….1 Pt asta trebuie sa se sesizeze organele in drept, D.N.A_UL, POLITIA…ETC.Noi nu suntem fraieri, noi suntem niste simpli slujbasi la stat pe salarii mizère, cu rate la banci si familii si copii, suntem oameni obisnuiti care vrem sa muncim si atat. FRAIER esti tu care iti place sa te asculti singur cat de bun si intelligent esti.

    • Stimabile, cel de-i zici tu fraier pare totusi ca are ceva in cap comparativ cu tine. Sunt convins ca l-ai vota pe Nichita si daca ti-ar da 500 lei pe luna salar ca sa freci menta prin administratia locala. Din pacate ca tine sunt zeci de mii de ieseni puturosi, milogi, necalificati intelectual care nu au curajul sa zica nimic chiar de ar fi pusi sa linga zilnic jegul de prin autobuzele si microbuzele RATP. O meritati fratilor cu prisosinta atata vreme cat toata ziua aveti in cap doar manele,bautura, antena 1 si OTV( pacat ca nu mai e)

      • nu este adevarat deloc ce spui tu, amice. E u recunosc ca am gresit fata de cel ce sa numeste „iesean” pt ca citit aiurea „fratilor” cu raierilor”. MEA CULPA. RECUNOSC SI IMI CER IERTARE FATA DE „IESEAN”. Nu frec menta prin administratia ieseana, Sunt un simplu salariat si atat.

  • Se intelege ca inaintea oricarei analize sau expertize tehnice tov. Nikita `sugereaza` ca vatmanul este vinovat! S-o fi consultat in regim de urgenta cu Mama Omida si aceasta i-a dat raspunsul. Probabil ca isi vede amenintata afacerea cu cumpararea tuturor tigailor aruncate de altii si cumparate de el cu titlul de tramvaie si autobuze.
    Dupa inca vreo 3-4 incidente simuilare poate va accepta cineva si idea ca poate fi si o cauza tehnica.

  • Nu trebuie sa va mire antepronuntarea Primarului, caci nu a facut-o intimplator. Antepronuntarea a fost mesajul trasat catre organele de ancheta. Iar aici trebuie sa precizez, ca sunt destui in sistem care sa-l asculte orbeste. Ar mai fi de spus ca, referitor la infrastructura caii de rulare, din Iasi, asupra Primarului care-le` ieste, planeaza indicii temeinice de atentat la siguranta publica, deturnare de fonduri europene, etc. etc., dar se afla sub protectia DNA-ului local, momentan. Din cite se pare, la fel ca si in cazul lui Fenechiu, doar interventia celor de la DNA Bucuresti, va face curatenie.

  • imi cer scuze. Trebuie sa fiu fair-play si sa recunosc ca am gresit fata de tine „iesene”. AM inteles altceva fata de ce ai scris tu. „FRATILOR” cu „FRAIERILO”. IMI cer iertare.

  • Intrebare… Nici acum nu s-a inregistrat de pe camere in acel interval? De pe film s-ar vedea clar ce si cum… Cu ce viteza mergea fiecare… cand s-a oprit ala din fata, daca a alunecat sau nu la vale… Cum s-a comportat cel din spate etc… Deci… Unde e filmul?? Ca-s o gramda de camere in intersectie…

  • @zada
    Voi, angajatii RATP ar trebui sa aveti spor de periculozitate pe aparatele pe care le conduceti in traficul iesean.

    Imi pare rau ca sunteti tratati ca vinovati cand e rabla prea veche.

    Ar trebui ca restul cetatenilor sa protesteze pt voi in strada pana va intelege dobitocul ca sunteti si voi oameni

Adauga un comentariu