Numarul sesizarilor depuse de consumatorii ieseni in ultima perioada a crescut considerabil. Majoritatea dintre acestia au depus reclamatii la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor pentru ca au fost nemultumiti de serviciile prestate de operatorii economici din judet. Astfel, in luna martie au fost 227 de reclamatii, iar mai mult de jumatate dintre acestea au fost in domeniul prestarilor de servicii. Astfel, 150 dintre sesizari au facut referire la furnizarea energiei electrice si a gazului, telefonia fixa, mobila si internet, modul de calcul si repartizare a costului energiei termice, dar si servicii financiar-bancare. Dintre acestea, majoritatea reclamatiilor au fost impotriva bancilor si firmelor de telefonie mobila. In ultimii ani, tot mai multi clienti nemultumiti au depus sesizari. Astfel, daca in urma cu 3 ani au fost inregistrate 2.600 de sesizari, un an mai tarziu, 3.000 de ieseni au depus reclamatii, iar numarul acestora a ajuns la 3.684 in anul 2014. In primele doua luni din acest an, au fost inregistrate 670 de reclamatii. Acestea au vizat firmele de telefonie mobila, bancile din Iasi, firmele care produc si furnizeaza mobilier, dar si supermarketurile si hipermarketurile. Astfel, iesenii au reclamat serviciile de telefonie mobila nefunctionale, facturarea incarcata, nerespectarea unor clauze din contracte, furnizorul de energie electrica E.ON, firmele care furnizeaza servicii de Internet.