Actualitate

Feriti-va de tepe! Ce a patit un iesean din cauza eMag intrece orice imaginatie

Publicat: 01 mart. 2015
1

@ Din cauza unui telefon, un iesean s-a trezit in razboi cu o societate @ Pentru a beneficia de un serviciu gratuit la care avea dreptul, ieseanul a fost pus la plata de catre companie @ Barbatul este dispus sa mearga pana la capat pentru a-si face dreptate

Un tanar care a achizitionat un telefon mobil de la firma eMag a ajuns sa-si blesteme zilele. Omul a cumparat un telefon mobil pentru sotia sa, insa a ajuns sa regrete din plin decizia dupa ce aparatul s-a defectat, iar angajatii eMag l-au considerat bun de plata cu toate ca produsul se afla inca in garantie. Marius Barbulescu a cumparat in preajma Craciunului din 2013 un telefon mobil marca Samsung Galaxy SIII de la eMag, garantia oferita fiind una de doi ani. Numai ca de atunci au inceput si problemele. Omul s-a trezit cu telefonul defect in mai multe randuri. In plus, cei de la eMag au refuzat sa-l repare pe baza garantiei pentru ca ar fi fost deteriorat de cei care l-au folosit.

„Am dat pe el circa 1.500 lei la vremea respectiva, insa la sase luni dupa ce l-am luat s-a stricat pentru prima data. S-a inchis din senin, l-am dus la reparat si mi l-au dat repede inapoi. Au spus doar ca au reactualizat softul telefonului. De atunci insa nu a mai functionat normal. Sotia mea spunea ca nici difuzorul nu mergea si in plus se tot restarta. De aceasta data, pe 13 februarie s-a dus de tot si nu am mai avut ce sa-i fac. L-am dus la reprezentanta, l-au luat la verificat si ceea ce mi-au raspuns m-a lasat perplex. Au dat vina pe faptul ca telefonul a intrat in contact cu apa si mi-au spus ca ori platesc 1.300 lei reparatia, ori imi anuleaza garantia”, a mentionat Marius Barbulescu. Cei de la eMag au considerat ca telefonul a fost adus deteriorat si ca omul este bun de plata daca vrea sa repare produsul.

Citeste si: Acuzatii grave la adresa eMag. O clienta din Iasi dezvaluie totul

„In urma verificarilor si diagnosticarii efectuate, constatarea a fost aceea ca produsul prezinta urme de contact cu lichide. Rezolutia unitatii de service a fost aceea de scoatere a produsului din garantie, din cauza faptului ca au fost incalcate prevederile mentionate in certificatul de garantie, remedierea fiind posibila la pretul de 1.300 lei si constand in inlocuire placa de baza si display„, se arata in raspunsul eMag catre iesean. Barbatul a mentionat insa ca produsul a fost inaintat catre o societate, Depanero SRL, alta decat cea cu care a incheiat contractul. Cazul a ajuns si la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului. Anul trecut, iesenii au depus opt sesizari impotriva eMag, iar in acest an au fost depuse doua reclamatii. Comisarii din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor vor verifica cele reclamate de iesean.

„Vom face verificari in aceasta situatie. Daca reclamatia va fi intemeiata, iar operatorul economic va fi gasit vinovat, acesta risca sa fie sanctionat contraventional cu cateva mii de lei. La sediul institutiei se inregistreaza foarte multe reclamatii referitoare la produsele defectate in perioada garantiei”, au declarat reprezentantii CJPC Iasi.




Comentarii
  • Telefoanele au in interior un marker special care isi schimba culoarea daca au luat contact cu apa. Asa ca, nu e vina fabricantului cu tu ti-ai scapat telefonul in apa.

  • Nu cred ca are dreptate clientul.
    Eu cumpar de la Emag de circa 5 ani si este cel mai de incrdere partener online. Am cumparat produse de valoare mare dar si maruntisuri.
    Nu le pot reprosa nimic. Totul este OK. Politica de retur nemaintalnita la nimeni, ultima data amluat un TV 3D de care nu am fost multumit, l-am returnat si am luat inapoi banii fara sa trebuiasca sa motivez returul.
    Carcotasii si prostii suntrugati sa se abtina.

  • Mentionez faptul ca, in urma verificarilor amanuntite de catre reprezentanta EMAG Iasi acestia nu au constatat ca telefonul prezenta urme de lichide, dar in timpul transportului probabil a plouat in masina sau vazand ca, costurile de reparatii sunt prea mari au scapat un pic de apa pe el. Am mai cumparat de la ei si produse noi si cand am ajuns acasa erau, de fapt, resigilate. Cine nu a patit-o sa nu comenteze in necunostinta de cauza, ca nu se stie niciodata cine urmeaza…….

    • Acelasi lucru l-am patit si eu cu un laptop, l-au trimis la bucuresti pt reparatie, mi l-au returnat zic ei functional, l-am probat de fata cu ei, nu au remediat nicicum defectiunea reclamata, l-am mai trimis o data, de data asta mi-au zis ca a gasit urme de lichide si ca tre sa platesc contravaloare placii de baza. i-am intrebat cum e posibil ca prima oara sa nu gaseasca acele lichide. dupa vreo 3 luni in care laptop-ul s-a plimbat pe la bucuresti, dupa un pic de cearta , ca altfel nu merge in Romania, mi-au dat posibilitatea ca unei sume in plus sa imi iau de la ei tot un laptop , dar mai performant.

  • Am cumparat si eu in mai multe randuri de la Emag. Intr-unul dintre cazuri , la o trusa de scule ce continea si o lanterna, lipseau bateriile , desi pe ambalaj scria ca bateriile sunt incluse.Pe langa acest detaliu”, se observa mici zgarieturi pe unele din scule.Concluzia: Am platit o trusa de scule la pret intreg pentru o marfa resigilata. Am scris la rubrica comentarii pe siteul emag in dreptul trusei de scule, dar comentariul nu a fost publicat. Oare de ce…? Se mai procedeaza si asa, dar nu am mai pornit un scandal pentru 2 baterii, insa pentru mine precedentul a fost creeat. Poate au ratingul cel mai bun dintre firmele ce comercializeaza produse online, dar nu sunt intotdeauna seriosi. Si aici la angajatii firmei ma refer.

  • Am multe produse cumparate de la Emag , printre care si un aparat foto de 14mp .La un an sa defectat un buton si a fost inlocuit cu un aparat nou de 16mp(modelul stricat nu mai era in stoc)
    Cred ca BZI doreste taxa de protectie(publicitate) si Emag nu sare la cap!!!

  • Se poate ca proprietarul sa fi scapat telefonul in apa, sau se poate sa nu.Discutia e cu totul alta. Daca proprietarul a fost corect, telefonul nu a luat contact cu apa cat a fost la el si cei din service i-au anulat garantia degeaba? Poti face ceva? Va spun sigur ca nu. Multe societati apeleaza la porcarii din astea de trucuri de a da vina pe proprietar, fara sa fie nimic adevarat.Daca ei nu au chef sa iti repare telefonul pe garantie, iti zic ca l-ai scapat in apa.Si tu nu poti face nimic, daca te duci la opc astia iti zic ca ei nu au experti si sa te duci singur sa platesti un expert autorizat care sa-ti faca o contraexpertiza.Cat costa? Mai mult decat telefonul. Pe asta se bazeaza si cei cu unitatile service, stiu ca lumea nu mai are chef de platit o multime de bani pentru experttiza, asa ca ei sunt acoperiti.

  • In mod normal intre cuvantul cumparatorului si cel al vanzatorului/producatorului/serviceului trebuie sa primeze cel al cumparatorului pentru ca cealalta parte are un interes clar dpdv material sa dea vina pe client. In astfel de cazuri nu se stie cine are dreptate, astfel ca: producatorii ar trebui sa lipeasca peste placa de baza o foicica subtire care la contactul cu apa capata o anumita culoare. In felul acesta se va putea vedea exact si care zona a intrat in contact cu apa. In plus, cel care primeste telefonul de la proprietar trebuie sa verifice acest lucru in fata proprietarului, sa-i spuna dinainte ce culoare ar trebui sa aiba acea hartiuta daca a intrat in contact cu apa si ambii sa semneze pe un pv de predare-primire in care se specifica toate defectele/imperfectiunile gasite la telefon.

    • In felul acesta proprietarul este asigurat de o eventuala rea vointa si distrugere din partea vanzatorului/serviceului, vanzatorul/serviceul este asigurat de o eventuala rea vointa din partea proprietarului cum ca i s-a returnat zgariat, crapat sau alte defecte.

  • Ai perfecta dreptate, asa ar trebui, la primirea catre service aparatul sa fie verificat de fata cu proprietarul. Numai ca asta nu se intampla nicaieri la noi, iar pe procesul ala verbal de predare primire nu scrie nicaieri ca aparatul a fost adus inainte de a i se fi facut baie:)

  • Nu fac reclama EMag,dar stiu sigur ca acolo se lucreaza serios. Sistemul de lucru este bine pus la punct ,si cu o lunga perioada de succes in spate. Cred ca se incearca o mica ,,abordare,, din partea BZI pentru aceasta firma aparent virgina si neinitiata in tainele santajului!!

  • Bai, nush ce spuneti voi acolo dar mereu cumpar de la Emag. Odata am luat o placa video, de vreo 1200 lei..A mers vreo 2 ani, dupa care s-a bulit. Am dus-o la ei, in garantie si m-au sunat sa-mi zica ca mi-o inlocuiesc.Problema era ca nu mai exista modelul ala, asa incat mi-au dat una model mai bun, fara diferenta de bani. Nush ce sa zic..

  • Domnule client, daca iti picau picioarele sa mergi pana la Tigarete sa ti l iei direct de la ei evitand curierul…Inteleg cand esti din Vaslui sau dintr un oras unde nu ai magazinul la tine in oras…dar cand ai magazinul la doi pasi…
    Iar nevasta ta l-a scapat in WC cand isi face selfie si acu vrea telefon nou?

  • Domnule Andrei, daca poti sa te numesti domn, iti comunic ca clientul se duce pe picioarele lui sau cu masina la EMAG cu produsul si acestia il trimit la Bucuresti. Daca nu cunosti procedura stai in banca ta. Din spusele proprietarului de mai sus, daca chiar el a facut comentariul, reiese clar ca cei de la reprezentanta Iasi nu au constatat urme de lichide. Roaga-te sa nu patesti la fel.

  • Prefer sa cumpar de la cel.ro decat la emag, sau chiar de la alte magazine online. De ce ?
    Foarte simplu, intrati pe price.ro si faceti o comparatie la produse identice/similare si veti observa ca emag are preturi mai ridicate cu 200-300 lei fata de altii 🙂
    Niciodata nu mi-a inspirat incredere emag.

  • Intrebare simpla pentru proprietarul telefonului : cum arata telefonul cand l-ati trimis la garantie ? Era ok fizic, sau prezenta clar urme de lovituri, tesituri, etc ? Intreb, pentru ca eu cand schimb un telefon ( il vand pe forum, sau are probleme in garantie) , produsul dupa 1 an sau 2 ani arata ca in prima zi. Cel mult zgarieturi fine….

  • As vrea ca acesta persoana sa ma contacteze deoarece am fix aceeasi problema si urma ca maine sa merg la ANPC pentru a depune plangere si vreau sa stiu ce a facut si unden a mers . acesta este mailul meu : [email protected]*****.com multumesc

  • A facut romanu’ foame sa-i ia nevestii telefon ca altfel fugea cu altul si „nesimtitii” astia de la emag nu vor sa-i dea altul nou dupa ce „doamna” l-a folosit pe vibratii in locuri umede.

  • @Udila, nice one ;). Eu sunt in stare sa pariez ca telefonul arata deplorabil, sau in cel mai fericit caz urme clare de lovituri, belituri,etc. daca vb cu el prin ploaie e suficient cateva picaturi si l-ai rezolvat. Am vazut eu una cu telefonul la ureche si ploua bine de tot afara. Si dupa aia te dai lovit. Noroc cu din astia ca mai mananca si gura la retardatii de la bzi o paine. :)))))

  • Vlad Rotariu , asta de a scris articolul e cel putin prost profesional. Si asta ca sa nu jignesc. Pai cum poti sa scrii aberatiile alea ? ” a fost inaintat catre Depanero, alta societate decat aia cu care a incheiat contractul” mai draga creier neted, Depanero e firma care asigura service-ul. Negarea de garantie o da firma de service, nu magazinul. Tu iti repari masina la dealer sau la service-ul auto autorizat ? Of, ce cap de guma poti sa fii…va bat astia la bzi ca sa scrieti asemenea aberatii sau e talent personal ?!?

  • Un fatalau „proprietarul” asta! Stia a zis, sotia a facut! A stat el la curu’ femeii sa vada daca i-a scapat in buda?
    Nu de nebuni a dat service-ul acel deviz! De obicei dovedesc si cu foto – de ce nu le solicita?
    Eu am avut si am in continuare incredere in emag! Sunt onesti, prompti si de incredere! Este parerea mea…recomand emagu’! Daca ar fi toti comerciantii la fel, probabil am fi si noi cu 10 ani spre viitor! 😉

  • MORGA DE PRODUSE D E P A N E R O (apelati cu incredere)

    Am trimis un samsung j1 functional (mai putin butonul de pornire care nu mai mergea si fiind in garantie am zis sa il remediez,l-am folosit vreo luna asa.. ) raspunsul primit ..s-a activat senzorul de umiditate si reparatia costa 700 ron ,Eu spun ok trimiteti-l inapoi deoarece il voi folosi asa ,dupa cum l-am folosit si pana acuma ,cand il primesc telefonul … surpriza e de partea mea, telefonul e mort nici macar nu mai porneste l-au stricat cu totul …

    MORALA

    Pentru cei care aveti un produs cu un mic defect, folositi-l in continuare asa daca e posibiL…DACA INSA NU MAI AVETI NEVOIE DE EL TRMITETI-L LA DEPANERO ,NOVICII AU NEVOIE DE PRODUSE CA SA FACA AUTOPSII…OPERATIA REUSITA…PACIENTUL MORT (fericitii cu produsele reparate bravo lor,)

  • Nu comandati de la emag. Emag achizitioneaza telefoane de pe piata gri si apoi le vinde ca noi. Din cauza asta vedeti la comentariile de pe site-ul emag multe plangeri despre cum telefonul s-a stricat la o zi sau cateva saptamani de la achizitionare ceea ce e total anormal.Brandurile importante precum Samsung sau Apple nu creaza produse care sa se strice dupa o zi doua. Astea sunt telefoane care au fost folosite, s-au defectat iar anumite componente le-au fost inlocuite cu altele de proasta calitate si apoi au fost vandute prin cacatul de emag la pret de nou.

  • Cu totii laudam anumite magazine, pana o patim (inevitabil). Asa cum eu recomandam Cel.ro. Am comandat o placa video nvidia pe care am trimis-o ulterior la garantie din pricina „coil whine”. Aparent, de la ei a ajuns la minunatul DEPANERO, iar decizia lor a fost simpla: produsul a intrat in contact cu lichid si ca problema reclamata nu este acoperita de garantie.
    Daca ei imi pot dovedi ca placa mea video a fost atinsa de lichide (imposibil cat timp a fost in posesia mea) eu o mananc piesa cu piesa :).

Adauga un comentariu