Actualitate

Factura de cosmar! Acestui iesean nu i-a venit sa creada cat are de platit

Publicat: 06 nov. 2015
1

@ Surpriza total neplacuta, traita de un iesean, dupa ce a primit ultima factura din partea furnizorului de energie electrica @ Cu toate ca a reziliat contractul cu operatorul E.ON si chiar a platit in avans consumul, ieseanul a primit o factura total neasteptata @ Acesta a fost informat ca are de platit o suma uriasa pentru un consumator casnic, asta desi contractul fusese reziliat din 2013

Un client al E.ON din Iasi a avut un soc in momentul in care a primit ultima factura din parte operatorului de electricitate. Factura era total neasteptata, in conditiile in care ieseanul a reziliat contractul de furnizare cu E.ON inca din anul 2013. Practic, acesta a primit, imediat dupa rezilierea contractului, o factura prin care era informat ca a facut plati in avans si figureaza cu „minus” in registrele lor. „Pe data de 29 aprilie 2013, am facut o solicitare catre E.ON pentru rezilierea contractului de furnizare a energiei electrice. Ulterior, am primit de la E.ON adresa de reziliere a contractului, cu data de 16 mai 2013, iar pe langa aceasta mai era si o factura de regularizare cu valoarea de minus 613.18 lei. Factura era cu minus, deoarece se efectuasera plati in avans”, povesteste Gabriela Calistru.

Citeste si: Regularizare de infarct! E.ON a gresit factura unui client cu doua miliarde de lei

Situatia a ramas in aceasta postura si in urmatoarea perioada pana cand, in urma cu aproape doua saptamani, fostul client al E.ON mai primeste o factura din partea furnizorului de electricitate. Fostul client era informat cum ca are de platit o factura consistenta, fara sa se mai tina acum seama de facturile anterioare si de platile facute in avans. „In urma cu aproape zece zile, am primit o somatie din partea E.ON, prin care eram informat de neplata sumei de 2.302,72 lei, iar asta pentru o factura emisa in 8 decembrie 2014, deci dupa un an si jumatate de la rezilierea contractului. Stiind ca nu mai am datorii catre E.ON, am informat Serviciul Clienti al furnizorului, am trimis documentele scanate pe care le detin in legatura cu asta si am cerut verificarea situatiei”, mai explica Gabriela Calistru.

Facturat pentru aceeasi perioada, dar cu sume total diferite

Practic, clientul a primit doua facturi diferite pentru aceeasi perioada de timp, doar ca valorile figurate in facturi erau diferite. Dupa ce situatia a fost reclamata la conducerea E.ON, reprezentantii operatorului de energie electrica au inceput sa se intereseze de situatie, iar asta cu insistenta. „Am fost contactata telefonic pe mobil, pentru a mi se cere detalii, de diversi functionari ai E.ON. Am explicat fiecaruia situatia, dar fara niciun rezultat. In continuare, in fiecare zi, sunt sunata de un alt reprezentant E.ON, dar am refuzat sa mai dau explicatii prin telefon si am solicitat ca toate detaliile sa mi se ceara in scris. Nu inteleg cum este posibil ca, pentru aceeasi perioada facturata, sa mi se emita doua facturi, cu valori diferite si la date diferite?!”, a mai spus Gabriela Calistru.

Citeste si: Lovitura teribila data de E.ON unui client! Asa ceva vi se poate intampla si voua – FOTO

Reprezentantii companiei E.ON au refuzat sa ofere detalii despre situatia creata. Regularizarile la consumul de energie electrica reprezinta o problema in ultimii ani pentru clientii E.ON. Situatia a aparut din momentul in care citirea contoarelor si facturarea nu s-a mai facut lunar, ci la intervale mai lungi de timp.




Comentarii
    • cum e posibil?nu ne mai mira nimic in aceasta tara,sa vandut tot,cum e posibil ca facturile EON/regularizare sa aiba si estimare in acelasi timp\/pai daca tu mi/ai citit la zi de ce se pune si estimarea?Asta e furt…pacaleala cu factura in mana/intereseaza parca pe cineva?RAHAT!

  • AFARA CU MAFIA SI CURVELE DIN EON !
    AFARA CU CORUPTII DIN EON !
    AFARA CU PATRONII NEMTI SI CU SEFII EON CARE CRE MITA SI SPAGA IN FIECARE ZI !
    AFARA CU CEI CARE FAC FRAUDE IN SISTEMUL DE GAZ SI CURENT SI NOI CETATENII CONSUMATORI PLATIM PT EI !

  • pentru un contor defect pe care tot eon la montat la mine am platit un numar de 721 kw pentru cca 90 zile in plus fata de ce au estimt si uitea asa am platit 338 kw estimati plus 721 =1059 kw pe 90 zile calendaristice , un consum exagerat , fata de ce aparate electrice folosesc , am facut contestatie la eon dar subtil mi s-a spus ca daca nu platesc clestele e solutia si voi vedea dupa aceia cum vor sta lucrurile !!!

  • Iarsi e vorba de nesimtiti de la EON???? Spagari ordinari , nu fac nimic fara spaga……..sau imbogatit pe spinarea romaniilor , cit ne fura la facturi, chiar nu putem sa facem nimic , noi romanii nu sintem in stare sa conducem trebuie sa vina nemtii ???? Cei de la DNA oare nu vad , nu aud sau sunt mana in mana cu ei ??? SPAGARA de ARSENE de la EON nu o ia nimeni la verificat cite semnaturi a dat pt a lua spaga , pe necorectitudinea pe care da dovada , verificati-o si veti vedea ce corecta este. Sunteti niste nesimtiti toti cei de la EON.

  • Vezi ultima fraza din articol: „…citirea contoarelor si facturarea nu s-a mai facut lunar…”.
    Alexuca, ce cauti in presa fara sa stii gramatica?!…

  • Nu mai inteleg nimic!D-na spune ca,dupa ce a primit ultima factura de curent electric,a reziliat contractul cu e-on.Ce lagatura are una cu alta ? Curentul electric, e una si gazul e alta !!!!!

Adauga un comentariu