Magazin

Au investit 54 MILIOANE DE DOLARI intr-un SPITAL! Singura PROBLEMA e ca nu exista PATURI

Publicat: 13 sept. 2016
1
Spitalul Mercy din St. Louis intentioneaza sa ofere servicii de tratament mai bune pentru pacientii sai… asigurandu-se ca acestia nu vin la spital
In schimb, cei 330 de angajati de la Mercy’s Virtual Care Center fac apeluri video catre pacienti folosind camere foarte sensibile si monitorizeaza semnele vitale in timp real prin aparatura ca pulsoximetre care se conecteaza la un iPad. Scopul este sa evite cheltuieli si complicatii pentru ambele tabere prin a oferi servicii de tratament atunci cand pacientul necesita si acolo unde acesta locuieste, prevenind cheltuielile de reinternare in spital care adauga 41.3 bilioane de dolari la costurile anuale suportate de spital.

Citeste si: VASLUI: Dezbatere publica pentru redeschiderea unui spital dintr-un oras vasluian
Aflandu-se sub noi legi federale, spitalele sunt partial responsabile pentru a-si limita cheltuielile. Asadar apeleaza la comunicare video, e-mail si alte metode de comunicare online pentru a tine pacientii departe de camerele de urgente. 

Citeste si: Afacere trasnet! 2000 de euro leafa pe saptamana, pentru cativa „alesi” din sistemul medical iesean
„Cei mai bolnavi 5% dintre pacienti sunt de regula responsabili pentru jumatate din cheltuielile tratamentelor de sanatate si multi dintre ei sfarsesc, in mod inutil, inapoi la spital”, a declarat Gavin Helton, director medical al Mercy Virtual Care.



Adauga un comentariu