Reprezentantii Altex au trimis pe adresa redactiei BUNA ZIUA IASI un comunicat prin care au dorit sa faca o serie de precizari cu privire la un articol aparut in luna octombrie. In articol, un iesean reclama faptul ca a cumparat un aparat foto in valoare de 1.399,9 lei si nu l-a putut folosi timp de 2 ani pentru ca a fost nevoit sa il repare. Ieseanul a fost plimbat la service-ul care se ocupa de reparatia aparatului foto de 8 ori in aceasta perioada, iar dupa ce comisarii OPC au aplicat o sanctiune de 5.000 de lei firmei, ieseanul a primit suma pe care a platit-o pentru aparat.
Precizarile facute de reprezentantii Altex sunt urmatoarele: „Referitor la articolul „Un iesean a fost umilit în ultimul hal de angajatii de la Altex”, publicat în ziarul „Buna Ziua Iasi”, pe data de 29 octombrie 2013, dorim sa facem câteva precizari. Operatiunile de service pentru produsele comercializate se fac în conformitate cu prevederile legale, prin unitati de service autorizate de catre producator / furnizor, Altex asigurând intermedierea relatiei dintre client si unitatea de service. Clientul s-a prezenat la magazinul Altex, reclamand aparitia unei erori in utilizarea aparatului foto achizitionat. Conform uzantelor si obligatiilor legale precizate mai sus, reprezentantul magazinului a preluat produsul pentru a fi expediat si expertizat in unitatea de service autorizata Nikon. În urma testarilor efectuate, nu s-au constatat defectiuni de functionare, produsul putand fi utilizat in parametri corespunzatori. Eroarea reclamata de client ca defect fiind de fapt un mesaj de atentionare pentru efectuarea unei operatiuni de curatare a obiectivului, mesaj de eroare ce dispare la oprirea si pornirea din nou a aparatului, operatiune ce se regaseste explicata si in manualul de utilizare a produsului”.
E foame de bani in firma asta
De unde stii tu mai Marius?Nu te obliga nimeni sa lucrezi sau sa cumperi de la aceasta firma.Nu iti place ,treci pe langa magazin si mergi in drumul tau…
Atentie, Altex si Media Galaxy (sunt aceeasi treaba) nu dau 2 bani pe nevoile noastre. Sunt hoti in adevaratul sens al cuvantului. De 2 ori mi-au tras tzeapa, pe banii mei bineinteles.
Cumparati online de la alte firme ca sa iesiti mai bine, chiar daca produsul este cu 5 lei mai scump. Merita la finalul zilei…