@ De o perioada de timp, serviciile de telefonie de la Orange scot par alb iesenilor @ Aproape in fiecare zi apar probleme legate de calitatea semnalului si claritatea vocii @ In mediul on-line apar mereu discutii legate de toate aceste probleme, iar clientii incearca sa gaseasca explicatii @
Una dintre cele mai mari companii de telefonie mobila din lume pare sa aiba mari probleme cu puterea sau calitatea semnalului. In Iasi, calitatea serviciilor lasa de dorit, avand in vedere faptul ca aproape in fiecare zi apelurile se intrerup sau sunetul nu este deloc clar. In mediul online se vehiculeaza tot felul de variante legate de aceste aspecte, insa nimic nu este concret. Cert este faptul ca lumea nu este multumita de calitatea serviciilor si arata aceste lucruri pe blogurile personale sau pe diferite grupuri.
„Sotul meu ar renunta Orange chiar si maine, dar din pacate pentru noi mai avem perioada contractuala. Nici sa nu platim nu ar fi bine, ca ne va trece pe lista neagra si noi vrem un credit de casa. Dar, nici nu mi se pare corect sa platesc 50 de euro ori… nu stiu cate luni, sa renunt la abonament si ei sa se bucure de bani. Scuza ca suntem intre doua antene nu ne multumeste, vrem antena maine montata in zona, dar nu am vazut niciun demers in acest sens. Sotul a vrut chiar sa monteze o antena interioara, dar nici asta nu au vrut sa o deconteze”, arata o persoana pe un blog personal.
O eroare a dat peste cap intreaga functionalitatea a seviciilor de telefonie?
In urma cu ceva timp, internetul a fost impanzit de o asa zisa eroare care permitea clientilor sa primeasca internet gratis. Un simplu cod tastat imediat dupa ce clientul apela un numar. O eroare de retea al operatorului de telefonie Orange a facut furori pe retelele de socializare. Clientii Orange care detineau cartele pre-pay si apelau un numar primeau gratis zece Giga de trafic. Aceasta situatia a devenit virala in scurt timp pe Facebook, de aceea cei care au reusit sa primeasca gratuit cei zece Giga de trafic au impartit in data ideea si cu alti clenti. Cel mai probabil, au fost sute de ieseni care au apelat la 444 si apoi au tastat 1231 si au primit automat 10 Giga de internet, fara sa li se perceapa niciun fel de taxa. In acea perioada reteaua devenise supraincarcata, iar de multe ori a fost nevoie ca persoana care detinea cartela Orange sa incerce de mai multe ori pana cand cererea sa era validata. Tot in mediul online se vehiculeaza o varianta prin care Orange Romania ar fi facut totul pentru a onora o strategie de marketing. Anul trecut, lantul de magazine Emag a avut o „eroare” de pret la mai multe produse, iar clientii au putut cumpara cu un leu un telefon de exemplu care costa peste 1.000 de lei.
„Probabil ca e o campanie de marketing, destul de penibila a celor de la Orange, se iau si ei dupa cei de la Emag, care au „gresit” dand pe gratis nu stiu ce produse”, scrie un barbat pe un site. Lasand la o parte orice fel de strategie, problemele legate de semnal nu par sa se mai termine. Este inadmisibil ca intr-un oras ce are pretentii de „Capitala culturala europeana” aria de acoperiere a semnalului sa fie atat de proasta. Mai multe persoane sustin ca au fost si au cerut de mai multe ori explicatii de la angajatii companiei, dar problemele nu s-au rezolvat.
De aproape doi ani se remarca alitate slaba a semnalului, intreruperi ale convorbirilor pentru clientii Orange. Raspunsurile dela serviciul clienti sunt inadecvate, incat preferi sa platesti penalizari sa pleci! Penalizarile pentru perioada contractuala ramasa sunt doar un furt din banul cetateanului. Rusine ORANGE!!!